zaterdag 14 maart 2015

Pre seizoen trainingskamp Mallorca

Ja beste mensen inmiddels is het weer zover na een paar weken thuis te zijn geweest zit ik nu weer in het vliegtuig naar mijn 2e trainingskamp van het jaar. Heerlijk om weer een paar weken bij mijn gezin te zijn geweest maar vreselijk om het koude weer wederom te trotseren. Ik moet toegeven dat dit mijn zwaarste periode is geweest gedurende deze wintertraining. Druk met van alles te regelen voor het komende seizoen en voor de eerste keer was ik de rollerbank (Tacx) meer dan zat. voel dat mijn lijf toe is aan het race-seizoen. Ik kijk erg uit naar de wedstrijden die gelukkig op de weg zijn;-). Het stuk dat ik nu schrijf zal op mijn blog komen maar ik ben trots en bijzonder blij om te melden dat ik sinds een paar weken ook een mooie website in de lucht heb gekregen. Op www.handbikertim.nl kan je foto’s, filmpjes , resultaten, kalender en veel ander nieuws zien met betrekking tot mijn handbikeavontuur. Ik wil via deze weg Roy Gebbink(Next2Sports), Richard Liot Bakker (Urban Perception) en Social Brothers heel erg bedanken voor het bijzonder geslaagde resultaat. Naast het druk bezig zijn met mijn eigen seizoen heb ik de laatste weken ook nog wat tijd geïnvesteerd aan presentaties en clinics geven op basisscholen in de stad Utrecht. In het kader van de start van de Tour de France organiseert de stad allemaal site-evenementen om het sporthart sneller te laten kloppen. VSU, het sportsteunpunt van Utrecht heeft me gevraagd of ik me daar beschikbaar voor wil stellen. Ik voelde me vereerd dat ze me vroegen maar het is gewoon ook erg leuk om het leven dat je als sporter leidt te delen met jeugd dat aan de vooravond van de middelbare school staat. Mooi om deze groep te inspireren. Voor de eerste keer sinds tijden ga ik deze keer met de nationale selectie op trainingskamp naar Mallorca. Een eiland dat zeker in deze periode uitermate geschikt is voor een pré seizoen trainingskamp. Lekker weer en heuvels om je helemaal kapot op te rijden. Ik kijk er erg naar uit en ik zal hier tot en met 22 maart blijven. De bike die ik een paar weken geleden van mijn nieuwe sponsor Topend/Invacare heb gekregen heb ik de laatste weken goed in kunnen rijden en daarmee heb ik ook al een heel mooie 20 minutentest mee gereden. Genoeg reden dus om enthousiast te zijn voor het seizoen 2015. Daarin heeft mijn Top en bijzonder toegewijde mecanicien Bob ook een heel belangrijke rol in gespeeld. Oh ja en als je een kijkje gaat nemen op mijn nieuwe site www.handbikertim.nl neem dan ook even de tijd om mijn Facebook-pagina Handbiker Tim de Vries te liken. Op deze pagina zal je het allerlaatste nieuws vinden dat met mijn handbike-avontuur te maken heeft. Dank jullie wel allemaal. Op naar een mooi seizoen. Groet, Tim.

Geen opmerkingen: