vrijdag 31 mei 2013

3 wedstrijden om te kwalificeren voor de WK

Ja beste mensen na vorig jaar rond deze tijd sta ik nu weer aan de vooravond om te pieken in mijn prestaties. Gisteren ben ik aangekomen in Oensingen(Zwitserland). Dit is de eerste belangrijke wedstrijd in een reeks van 3 weekenden. Na Oensingen heb ik nog 2 Worldcups waar ik zal starten. Deze zijn in Merano(Italie) en in Segovia(Spanje)! Om te beginnen met Oensingen! Dit is op zich de allergrootste uitdaging met het grootste deelnemersveld. Ik race hier tegen bijna alle medaillewinnaars van de Paralympische Spelen vorig jaar. Een uitermate goeie meting voor de Worldcups. 2 jaar geleden heb ik hier ook al gereden en kom ik dus niet op onbekend terrein. Het tijdritparcour is redelijk op en af en de wegwedstrijd is met zijn raceafstand van 70 Kilometer de langste afstand van het hele seizoen! Qua trainingen heb ik enorm naar deze wedstrijden opgebouwd onder toeziend oog van mijn TOPcoaches Carolien en Milan! Dankzij hen ben ik in deze vorm. Tussentijds heb ik nog een 2-tal testen afgelegd die elke keer beter werden. Daarnaast heb ik ook al tegen de nodige toppers geraced dit seizoen waaruit bleek dat ik heel goed mee kan komen. Ook wil ik natuurlijk nogmaals mijn TOPsponsor Bewegingsvisie noemen omdat ik door hen al deze wedstrijden dit jaar weer kan starten. Ik ga met een fris gevoel en vooral vol vertrouwen de 3 komende wedstrijden in. Ik ga dus proberen om overtuigend te kwalificeren voor de WK later dit jaar in Canada!!!

Geen opmerkingen: