maandag 15 juli 2013

Nog ruim 6 weken voor het WK Canada

Beste mensen weer even een Update over de stand van zaken wat betreft de voorbereiding op het Wereldkampioenschap eind augustus in Canada! Zoals ik al op facebook en Twitter had vermeld ben ik daarvoor geselecteerd. Kon eigenlijk ook bijna niet anders omdat ik natuurlijk 2 zilveren medailles had gewonnen op de 2 worldcups! Toch blijft het om de 1 of andere reden altijd spannend tot het definitieve moment! Inmiddels ben ik alweer op weg naar Spanje om daar te genieten en ook vooral om te trainen. Ook heb ik een week met een deel van de NL-selectie in Limburg getraind om als afsluiting een marathon in het Duitse Heidelberg te rijden. Ik ben erg tevreden over deze week omdat ik het klimwerk echt even nodig had en omdat ik goed samen met mijn H4 collega’s Johan en Jetze heb kunnen trainen. Elkaar beter en sterker maken is het doel. Dat lijkt aardig te lukken. Met z’n 3en moeten we de koers kunnen maken op internationaal vlak. We zijn met z’n 3en dus ook gekwalificeerd voor het WK. Bij ons alle 3 zit de vorm er aardig in. Dit bleek ook bij de marathon in Heidelberg. Ondanks dat we achter in het veld moesten starten vanwege onze klasse hebben we met z’n 3en in een toptijd de ruim 44 kilometer afgelegd. De tijd was iets meer dan 1 uur en 6 minuten. Door ons zeer goede samenwerking gedurende de race kijken we allemaal heel erg uit naar het WK en de Worldcup een week daarvoor ook in Canada! Afgelopen week heb ik ook nog een test afgelegd en deze heb ik ten opzichte van mijn laatste test weer verbeterd. Ik ben dus nog steeds op de goede weg en zit zeker nog niet aan mijn fysieke plafond. Ik voel me goed en krijg de bike steeds meer onder controle! Op dit moment ben ik druk bezig om een nieuw frame te krijgen voor het WK. Ik hoop dat dit nog gaat lukken! Tevens wil ik ook nog melden dat ik een overeenkomst heb gesloten met Sportieve Voeding. Zij gaan mij tegen zeer scherpe prijzen goede sportvoeding geven. Jolanda Kaagman is de vrouw die achter de schermen goed werk verricht. Ook ondersteund zij Toproeier Roel Braas die ook zeer mooie prestaties neerzet op het moment! Ik ben erg blij met deze ondersteuning. Mocht je interesse hebben in sportieve voeding schroom dan niet om contact met me op te nemen. Ik breng je graag in contact met haar! Of je nou wilt afvallen, aankomen of gewoon goed sportvoeding wilt consumeren! Nu ga ik weer verder en focus ik me helemaal op het WK. Tussendoor mag ik op 11 augustus ook nog mijn titel verdedigen tijdens het NK tijdrijden. Vorig jaar bemachtigde ik daar voor het eerst mijn echte Nederlandse titel. Zoals je begrijpt ga ik dit jaar wederom voor de felbegeerde rood, wit . blauwe trui! Dit was het weer. Groet, Tim.

Geen opmerkingen: