woensdag 31 juli 2013

voorbereiding op WK en NK tijdrijden Trainingskamp/vakantie Benidorm in

Ja beste mensen wat gaat de tijd toch hard. Inmiddels zit ik weer samen met mijn gezin in het vliegtuig terug naar Nederland. Ik ben samen met hen in Spanje geweest! Enerzijds voor trainen en anderzijds voor vakantie en qualitytime met mijn gezin. Hoewel de nadruk toch behoorlijk op de trainingen viel was ik wel heel blij dat ik mijn familie naast de trainingen bij me had. We zijn samen naar het strand geweest en hebben leuke (water)pretparken bezocht. Ontzetten gezellig dus!! Maar hoe verliepen de trainingen in het heuvelachtige gebied? Ik moet zeggen dat de eerste week ontzettend zwaar was. Ik merkte dat de klimmen die ik moest doen er behoorlijk inhakte waardoor ik aan het eind van de week best wel erg uitgeblust was. Ik merkte wel dat ik de klimmen nodig had. Na 2 dagen te hebben hersteld pakte ik mijn trainingen weer op, ik merkte direct dat ik weer in het ritme kwam en dat gaf me een tevreden gevoel. Ik voelde me weer sterk, dat gevoel was ik al een paar weken kwijt! Ik denk dat ik tevreden terug mag kijken op een mooie 2 weken van trainingen en ga nu vol goede moed de komende periode in waarin de belangrijkste wedstrijd natuurlijk het WK is in Canada. Uiteraard ben ik er ook op gebrand om mijn titel van vorig jaar op het NK tijdrijden te prolongeren. Dit zal op 11 augustus zijn in Bornerbroek(Twente). Een dag na mijn verjaardag! Zou een leuk kadootje zijn!! In de tussentijd ben ik ook nog bezig geweest voor een nieuwe handbike waardoor ik op dit moment nog op zoek ben naar een sponsor! Als het allemaal mee zit heb ik in de week na het NK tijdrijden een nieuw frame in huis. Deze is op dit moment in opbouw in Amerika! Hij wordt ontzettend mooi~ Op 19 augustus zal ik vertrekken naar Canada. In dat weekend daaropvolgend zal ik de 3e worldcup van het jaar starten en vanaf 29 augustus is het WK in Baie Comeau! Ik kijk er ontzettend naar uit!! Bedankt voor alle mooie berichten op facebook en via alle andere wegen! I keep you all posted!! TIM.

Geen opmerkingen: