donderdag 25 september 2014

We gaan de winter in. Voorbereiding op kwalificatie RIO 2016

Weer even een korte update mensen. Inmiddels is er weer bijna een maand verstreken na mijn succesvolle WK en gaan alle klusjes in huis, waar ik gedurende het seizoen niet aan toe kwam voorspoedig. Ook ben ik natuurlijk alweer volop bezig om alles te plannen voor het volgende seizoen. Wat kan er nog beter. Welke aanpassingen kan ik nog doen op mijn bike en hoe ga ik het wat betreft trainingskampen en wedstrijden aanpakken. Ik ben erg tevreden over mijn werkwijze van afgelopen seizoen en in grote lijnen zal het dan ook hetzelfde worden. Maar naarmate je meer in de top van de wereld terecht komt zijn het juist die kleine dingen die nog een groot verschil kunnen maken. Dit maakt deze klus dan ook lastig maar tegelijkertijd uitdagend. Kortom een leuke bezigheid:-)!!!! Afgelopen maandag was de zoveelste bijzondere dag in mijn 'Road to Rio'. Een aantal maanden geleden was dit al rond gemaakt maar maandag kreeg ik samen met mijn NL teammaat Jetze Plat alle producten daarvoor geleverd. Ik mag SRAM als nieuwe sponsor aan jullie voorstellen. SRAM zal me voorzien van de beste onderdelen voor op mijn handbike. Ik voel me bijzonder bevoorrecht dat zo'n gerenommeerd bedrijf mij wil ondersteunen.Rogier Lenderink, Jeroen van Zanten en Martijn Merkx dank voor jullie vertrouwen en steun.
Morgen zal ik samen met mijn mechanieker naar Dusseldorf afreizen om daar de fine-tuning van mijn huidige frame te bespreken met fabrikant Topend. Met dit nieuwe frame zal ik dan volgend jaar hopelijk een beetje beter presteren en daardoor uiteindelijk kwalificeren voor de Paralympische Spelen in Rio de Janeiro 2016. Want dit gaat volgend jaar echt spelen. Ik sluit nu af en wil iedereen bedanken voor de onvermoeide steun in welk opzicht dan ook. Ik ga nu de wintertraining in en ik kan niet wachten om weer te gaan trainen. Even wat rust is heel lekker maar dat moet niet te lang duren:-)!!! De groeten en tot het volgende seizoen.

Geen opmerkingen: